Followers

Tuesday, August 17, 2010

YAMAHA 135LC

Alhamdulillah..

Tahun ini aku mendapat banyak rahmat dari Allah.. Setelah empat tahun aku mengidamkannya, akhirnya aku dapat jua sebuah motor yang didaftarakan atas nama aku sendiri.. YAMAHA 135LC... Aku bersyukur kepada tuhan kerana memberikan aku kesabaran yang amat tinggi sehingga aku dapat memilikinya.. Alhamdulillah sekali lagi..

Minggu depan aku akan menghadapi test yang pertama bagi semester dua ini.. aku harap aku dapat menjawab dengan baik, kalau tidak, tawakal la jawabnyer,.. Kemudian, dalam 8 haribulan 9 aku akan pulang ke desa yang permai menaiki motorsikal baru aku..
Doakan aku bersama-sama 2org rakan aku selamt dalam perjalanan pulang ke perak,dan kedah...

Sudah tiga hari alor gajah hujan, nak keluar rumah pun aku rasa malas.. Esok aku nk pergi kelas,mesti mata rabak punyer.. uhuhu,, dah tak tahu nak tulis ape ni... aku nak tulis novel yang aku baca ni pulak lerw...

No comments:

Post a Comment