Followers

Friday, August 27, 2010

RAYA!!! RAYA!!! RAYA!!!

Assalamualaikum..

Waahh!!! Sedar tak sedar sudah 18 hari kita menjalani ibadah puasa.. Tinggal lagi beberapa hari sahaja lagi kita akan menyambut hari raya..Dalam kesibukan kita mengadakan persiapan untuk merayakan hari yang dinantikan ini,bagiku raya pada tahun ini disambut dengan biasa sahaja..

Masih banyak tugasan yang perlu aku dan rakan-rakan sekelas yang perlu aku lakukan..
Kajian Hubungan etnik masih belum diselesaikan, assgmnt titas,pertanian juga masih belum siap... Para pensyarah mahukan tugasan ini disiapkan sebelum raya tiba. Satu dugaan yang perlu aku lalui dengan penuh komitmen yang tinggi..

Esok,28.08.2010 aku dan rakan2ku akan mengunjungi kawasan portugis untuk mengkaji tentang budaya dan cara hidup masyarakat mereka.. Diharapkan msyarakat portugis ini dapat memberikan kerjasama yang jitu agar dapat kami menyiapkan tugasan ini dengan cepat..

Aku berharap kesemua tugasan ini dapat disiapkan kerana pada 4.9.2010 aku dan dua orang rakan2 aku akan bertolak pulang ke kampung halaman ku, Di Kulim,kedah.
Aku berharap agar perjalanan aku yang menaiki motorsikal ini selamat sampai ke tempat yang dituju...

No comments:

Post a Comment