Followers

Saturday, August 7, 2010

PENYAKIT YANG SUSAH DIUBATI

Dalam dunia ni, banyak sekali penyakit-penyakit yang kita selalu,kadang-kadang atau yang tidak pernah langsung kita dengar. Ada yang disebut penyakit kronik,ada yang penyakit berjangkit, dan ada juga yang berpenyakit yang kita sendiri tak tahu apa penyakit itu.

Penyebab penyakit juga boleh berpunca dari segala aspek termasuk makanan, binatang di sekeliling kita,aduii!! Macam-macam lagi lah.. Yang paling pelik, babi yang kita jumpa kadang-kadang di dalam hutan tu pun boleh selsema,dan berjangkit pada manusia.. babi selsema tak mati, kita yang berjangkit ni yang mati..pelik-pelik.

Ha, ini penyakit lama yang baru dialami oleh kawana baik saya sendiri. Penyakit orang bercinta,atau nama saintifiknya,Penyakit Angau.. Setiap manusia pernah mengalami penyakit tersebut termasuklah aku, tapi angau-angau aku, tak lah sampai tersenyum semasa tidur. Ini yang buat aku tak boleh tidur sepanjang malam(keje gelak ja).

Tapi apa leh wat, kawan tetap kawan,aku terpaksa terima kenyataan yang dia sedang dilamun cinta yang indah ini. Akau hanya mampu berdoa supaya hubungan mereka berkekalan hingga ke jinjang pelamin.

No comments:

Post a Comment