Followers

Thursday, September 16, 2010

Teruskan Cabaran

Salam...

sudah lama aku tak menulis di dalam blog ini.. di dalam tiga empat hari ini... byak perkara sudah terjadi pada diriku ini... semasa aku menulis post ini pun, henset aku baru sahaja hilang.. entah di mana aku letak, aku pon tak tahu..pelik-pelik..

semoga aku dapat balik henset aku.. ok, berkenaan dengan diriku, sekarang ini di kampung aku sangat sibuk pada waktu malam.. setiap malam aku akan bermain futsal bersama rakan-rakan kampungku... bermacam-macam karenah dan telatah dapat dilihat semasa rakan-rakan ku sedang bermain.. walaupun letih, kami gembira..

Di sebelah petang pula, kami akan sibuk dengan bermacam-macam projek yang dijalankan oleh pemuda kampung bikan.. hari sabtu nanti akan ada majlis sambutan aidilfitri yang diadakan di masjid kampungku.. pemuda ditugaskan untuk membakar lemang.. aku berharap kami akan dapat melaksanakan tugas dengan sempurna..

Namun, pelajaran tidak boleh dilupakan, lagi 3 hari aku akan pulang kembali ke Melaka untuk study kembali... aku berharap aku tidak akan lupakan kampungku.. walaupun sudah dua minggu di kampung, belum puas rasanya aku untuk aku tinggalkan kampung halamanku ini...

No comments:

Post a Comment