Followers

Friday, July 30, 2010

TIGA HARI(bukan madu tiga)




ASSALAMUALAIKUM..

Tempat-tempat di atas..Yes!!! Cuti tiga hari yang amat menggembirakan dan juga kurang menyenangkan..haha.. Lepas ni,dapatlah aku rehat secukup-cukupnya..kui3!!! Proposal dah siap,tinggal nak hantar je.. Pergi kolej,lecturer pulak menghilang. Nak cari,aku nipon pemalas,tak payah cari lah.. Sekarang dunia dah maju,zaman dah moden.. tekan je 10 butang kat handphone tu,tetiba jer keluar suara.(Pelik3!!!)

Tiga hari!!! Apa la nak buat tiga hari.. Duit pun tak masuk lagi... Bila mau masuk maaa?? Huuuuuuu sedihnya... baru aku rasa ke'patah'an duit di rantau orang.. Kih3 apa leh buat,nasib badan.

Okeh, mari kita rancang nk pegi mana, pertama,rasa macam nak lepak kat Menara Petronas!!
Tempat yang menjadi lambang pembangunan Malaysia..huhu.. Lama tak pegi situ..kawasannya pon best..aman..hahah.

Terengganu(GANU KITE).. Aku pernah sampai sana sekali jer. Tu pun masa lawatan time sekolah menengah lebih kurang 3 tahun dulu.. Aku teringin nak pergi lagi..Kampung Losong,Masjid Kristal dan macam-maca tempat lagi.,.

Tempat terakhir yang aku nak sangat pergi, Pulau Pangkor..Tempat yang nyaman,indah,selesa dan aman damai..Kat sana tak perlu pikir hal-hal duniawi..huhu.. Insya allah kalau ada esempatan aku akan sampai sana jua.. hahha..

Semoga impian aku untuk pergi ke Pulau Pangkor tercapai..HuHu!!

No comments:

Post a Comment